marketing MBA

مباحث بازاریابی

marketing MBA

مباحث بازاریابی

تکلیف جلسه هشتم

تحلیلBCG یا بوستون براساس منطق CPC

 

Rapid

 
 

Zone :3

Text Box: Y=Market GrowthButterfly

Zone :4

Star

Zone :1

Slow

 
Dog

Zone :2

Milk Cow

        Low                             X = Market share                                              High

 

 

براساس تحلیل بالا محصولات به چهار گروه تقسیم و در شرکت ما موارد زیر به استحضار میرسد:

1-   بخارشوی و اتو پرس

2-   چایساز

3-   کالاهای کادویی

4-   اسپرسوساز و کاپوچینوسازها-کالاهای رژیمی(بخارپز-گریل-باربیکیو)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.