marketing MBA

مباحث بازاریابی

marketing MBA

مباحث بازاریابی

استراتژی بازاریابی - SCAMPER - تکلیف شماره 2

یکی از روشهای چگونگی توسعه یک محصول در بازار روش SCAMPER است که در مقایسه با شرکت ما بشکل زیر است


S = SUBSTITUTE  جایگزین کردن - اجاق های القایی بجای اجاق های برقی موجود

C = COMBINE یکپارچه کردن - غذاسازهای چند کاره

A = ADJUST  تعدیل کردن - کاهش وزن کالاهای سنگین با استفاده از آلیاژهای سبکتر

M = MERGE  ادغام کردن - یک دستگاه با قابلیت درست کردن قهوه و چای و آبجوش

P = PUT TO ANOTHER USE از آن استفاده دیگری کردن - بخارشوی که علاوه بر تمیز کاری سطوح سخت میتواند بعنوان تی برقی هم استفاده شود

E = ELIMINATE حذف کردن - حذف پاکت از جارو برقی

R = RETHINKING دوباره فکر کردن و از نو طراحی کردن - در بخش خدمات پس از فروش جایگزین کردن تعمیر و رفع مشکل مشتری در منزل بجای روش فعلی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.