یکی از روشهای چگونگی توسعه یک محصول در بازار روش SCAMPER است که در مقایسه با شرکت ما بشکل زیر است
S = SUBSTITUTE جایگزین کردن - اجاق های القایی بجای اجاق های برقی موجود
C = COMBINE یکپارچه کردن - غذاسازهای چند کاره
A = ADJUST تعدیل کردن - کاهش وزن کالاهای سنگین با استفاده از آلیاژهای سبکتر
M = MERGE ادغام کردن - یک دستگاه با قابلیت درست کردن قهوه و چای و آبجوش
P = PUT TO ANOTHER USE از آن استفاده دیگری کردن - بخارشوی که علاوه بر تمیز کاری سطوح سخت میتواند بعنوان تی برقی هم استفاده شود
E = ELIMINATE حذف کردن - حذف پاکت از جارو برقی
R = RETHINKING دوباره فکر کردن و از نو طراحی کردن - در بخش خدمات پس از فروش جایگزین کردن تعمیر و رفع مشکل مشتری در منزل بجای روش فعلی