marketing MBA

مباحث بازاریابی

marketing MBA

مباحث بازاریابی

استراتژی بازاریابی - مدل ماتریس GE در ارتباط با شرکت - تمرین شماره یک

 

 

 

میزان جذابیت صنعت(بازار)

 

 

 

 

زیاد

 

 

 

 

 

 

 

متوسط

 

 

 

 

 

کم

 

 

کالاهای با برند های لوکس -سامانه های اتوکشی- اتوماتیک ماشین ها برندهای لاراستار و پولتی

 

 

 

 

خدمات پس از فروش رایگان

 

 

 

کالاهای اساسی

چایسازها- اتوها- جارو برقی ها

و.....

 

 

 

 

قطعات مصرفی و یدکی

 

 

 

قهوه سازهای اتوماتیک ماشین

 

 

 

کالاهای برقی کادوئی

 

 

کالاهای سنگین مثل یخچال- لباسشویی-ظرفشویی

و....

 

 

 

کالاهی غیر برقی

(آشپزخانه)

 

 

 

کالاهای BULLT IN

(تو کار)

                                                                                                                                                  

 

 

                                                                                 کم                              متوسط                           زیاد

 

 

توان یا قدرت کسب و کار(شرکت)

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.